söndag 15 november 2009

heliga jakop haha.

helluw,

nu har man typ ätit en macka,
tänk er, tonfisk macka, jummie :D
vad ska ni göra nästa helg?
jag ska festa, fett najs eller hur?ALLTID.
det blir kul,
idag när jag var med satu och sjöng i kyrkan,
så typ satt vi där och såg ann-charlott komma,
HAHA, vi garvade nästan ihjäl oss,
för typ sist vi var i spanien så typ hände det lite saker och A.N kom in till vårt rum och tröstade satu, och när hon gick sa hon jag älskar er.och vi typ garvade ihjäl oss, haha, minnen :(
jag vill tebax!fatta hur spännande det var där , typ i santiago fick vi träffa en annan klass,
och vi snackade engelska med dom, haha och typ killen där började snacka om simning med mig,
och jag bah wtf, haha så vi typ satt och pratade om simning, haha sämst,
sen typ på dagarna, när vi gick och handlade i när butiken, alla var så trevliga där,
och när vi fick se i den stora katedralen, och röra den där statyn, jag har bild på honom haha, (hörnet på bilden)
men nu ska man typ chilla lite, puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar